Nieuws |

Nieuwe Directeur Sales & Marketing: Thomas Mittendorff

Thomas Mittendorff en Rob Lotgerink

Huka verwelkomt Thomas Mittendorff (45) als nieuwe directeur Sales en Marketing! Met een rijke ervaring in de tweewielerbranche en een passie voor het ontwikkelen van groeistrategieën, kijkt Thomas ernaar uit om samen met zijn collega’s bij te dragen aan de verdere groei van Huka. “De mooie producten die een positieve maatschappelijke bijdrage leveren spraken me meteen aan, maar ook de nuchtere Twentse bedrijfscultuur en humor in combinatie met internationale ambities maakten de keuze voor Huka een logische stap.”

Wat sprak je het meest aan in Huka en waarom heb je voor Huka gekozen?

“Allereerst de mooie producten, die een zeer positieve maatschappelijke bijdrage leveren. Maar wat voor mij zeker zo zwaar weegt zijn de mensen, de nuchtere Twentse bedrijfscultuur en humor i.c.m. het internationale speelveld en de groeiambities.”

Welke ervaring breng je mee en hoe denk je dat die bijdraagt aan de groei van Huka?

“Internationale werkervaring in de (o.a) de tweewielerbranche heeft me een netwerk van partners en leveranciers opgeleverd en daarnaast heb ik geleerd hoe je in een commerciële organisatie structuur aanbrengt en realistische groeistrategieën ontwikkelt en uitvoert. Voor mij zijn teamwork, heldere communicatie, creativiteit en durf de sleutel tot gezamenlijk succes en het zetten van stappen vooruit.”

Waar kijk je het meest naar uit in je nieuwe rol?

“Ik kijk er naar uit naar samen met mijn collega’s het huidige partnernetwerk te onderhouden en verder uit te bouwen, door goed te doorgronden wat er bij onze klanten speelt. Verder is het mijn passie om op zoek te gaan naar nieuwe commerciële kansen en mogelijkheden, in de breedste zin van het woord.”

 Wat vind je het leukste aan werken in sales en marketing?

“Wat mij aanspreekt is dat je in sales en marketing constant bezig bent met het bedenken van creatieve manieren om (potentiële) klanten te bereiken. Je ziet concreet resultaat van je werk, bouwt relaties op met verschillende mensen en creëert toegevoegde waarde, dat geeft voldoening. Bovendien is het een dynamisch vakgebied waar je altijd bijleert en met nieuwe trends en ontwikkelingen te maken krijgt.”

Als je niet bezig bent met werk, hoe breng je je vrije tijd graag door?

“Ik hou van de natuur en het buitenleven, ben graag in de bergen en hou van sport kijken (seizoenkaarthouder bij FC Twente) en zelf lekker sporten. Maar ik ga ook graag naar concerten of optredens en tijdens vakanties ben ik het liefst op avontuur met mijn gezin of vrienden om de wereld verder te ontdekken!”

Ook interessant

Nieuws, Events & Blogs